21. 8. 2008

Skvelý deň...





zbožňujem farby v lete-nádherný kontras modrej a zelenej

Dnešný deň bol úplne super,plný pekných zážitkov a pekných fotiek.
Podľahla som čaru "MAKRA" a už obkukávam objektívy na makro,lebo s mojím seťákom to až taká sláva nie je,aj keď niektoré fotky sa mu naozaj daria :-)
Takže moje fotenie začína na lúke za domom naháňaním všetkého malého živého...Konečne som vystihla včielku odlietavajúcu od kvietku a mám aj ďaľšieho motýľa! :-)))
A boli sme na super výlete na štvorkolke (po koňoch a mojom "škodíkovi" je to môj ďaľší najoblúbenejší dopravný prostriedok).Svete tras sa, keď sa ju naučím ovládať!
Potom sme si ešte urobili prechádzku na koníkoch a hajde do postieľky.
Ďaľší skvelý deň.Keď tak nad tým uvažujem,poslednú dobu ich pár takýchto pekných bolo,tak sa asi niečo zomelie :-(
(to sa ozval pesimista môjho ja :-) )

1 komentár:

Stránky