19. 11. 2008

100 krát a stále poprvý krát...

ráno okolo štvrtej som si išla vyfotiť lampu
(normálna nuda v práci,nie? :o)


a kým si tak fotím,spustilo sa pár vločiek,
(tie machule)




a ráno už bolo takto!
Dnes mám prvú stovku!
Už dlhšie som uvažovala nad nejakou špeciálnou fotkou,ale ako to už býva,človek mieni-Pán Boh mení...
Mala som nočnú a zvyčajne si skúšam fotiť,keď sa nudím,nadnes padol los na pouličnú lampu.Musel byť zaujímavý pohľad na babu stojacu pri rozostavanej stavbe fotiacu lampu o ŠTVRTEJ ráno! :o)
Ale ja som rada.Inak by som prešvihla prvé snehové vločky za túto (nastávajúcu) zimu.
Každý rok padá sneh a mňa každý rok fascinuje práve to prvé sneženie.Každý rok si nájdem chvíľku a cez prvé sneženie sa zastavím a sledujem vločky.Dnes som pozorovala vločky dobrú hodinu na tichej ulici,kde boli iba vločky a ja...
Takže možno dnes nie je nijaká výnimočne vydarená fotka,ale ja som viac ako rada práve za tieto.Som nesmierne spokojná,že som bola svedkom prvých "tohtozimných" vločiek!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Stránky