16. 2. 2009

Čierny pondelok...


Tak piatok 13-teho sme prežili bez nehody a bez problémov,zato v pondelok sa s nimi roztrhlo vrece...
Ráno som sa zobudila a uzlinu som mala opuchnutú ako loptičku.Paráda.A najbližšie dve noci mám stráviť v robote...
Večer v robote mi vyletela elektrina,poistky sa zapínajú vo vedľajšej budove,kde samozrejme nikto nebol a keďže sme odkázaní na kúrenie elektrickými ohrievačmi a bez nich sa v rozostavanej budove existovať nedá,tak som to zabalila a išla domov.
Tam ma čakalo nemilé prekvapenie.Janko chcel primontovať v dielni na stenu zrkadlo,len to akosi neodhadol a prevrtal vodovodnú rúrku.No šikovný.
Aby sa zistili škody a hlavne opravila rúra,museli vyrezať dieru do steny.Chvalabohu,že práve tá je zo sadrokartónu.
Ale aj tak máme ďaľšiu robotu.A to sme sa tešili,že už máme hotovo...
No,nechajte chlapa samého doma.
:o)((

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Stránky