11. 7. 2009

Ocenenie...


Môj blog dostal ocenenie!

Dala mi ho Ajka75 , Dobrotova , Jeje , Klarissa a Lencula.

Ďakujem!

Here are the rules for this award:

1. Put the award on your blog.

2. Include a link to the person who gave you the award.

3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)

4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog

Tu sú podmienky udelenia tohto ocenenia:

1. Umiestni ocenenie na svoj blog

2. Nezabudni zahrnúť aj link osoby, ktorá Ti ocenenie udelila

3. Nominuj 7 alebo viacej blogov ( vždy obtiažne)

4. Zanechaj správu na ich blogu, aby si im dal vedieť, že majú na Tvojom blogu ocenenie

The nomination / Moja nominácia

Lucka73

Barbarkaaa

Gabro

Millie

Veronova

Jindrucha

Jarka

7 komentárov:

  1. Díky moc za osenění. Moc si toho vážím. Díky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lilitko, posílám ti moje ocenění ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, děkuju moc!!! Udělala si mi radost! Promiň, já nějak poslední dobou sem ráda, že stíhám svuj blog, ale až se vrátim domu, bude snad víc času a zase budu pravidelně nakukovat :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc děkuji za ocenění. Koukala jsem jako blázen, co to je :-). Moc mě to potěšilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I odemne jsi jej dostala :-)
    http://jejeprojekt.blogspot.com/

    Mas uzasne fotecky a moc rada na tvuj blog chodim!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...u mě máš to ocenění taky.... :o)))...do sbírky :o))

    OdpovedaťOdstrániť

Stránky